Subject: 23071B | ehitusprojekt kooskõlastamiseks | Rääsa küla ühisveevarustus, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond
From: "Sandra Reile K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 09:37:29 +0300

Tere

Esitan K-Projekt AS töö nr 23071B “Rääsa küla ühisveevarustus 2.etapp”
Transpordiametile arvamuse saamiseks. Tellija on VKG Kaevandused OÜ.

Põhiprojektile taotletakse hetkel läbi Ehitisregistri ka ehitusluba.

<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/EuXx1qV5OL5IpQG11v-KVK8B2eLPX4TF_yg
xlk98Lqsa2A?e=BOR7qt>  2024-06-11 Transpordiametile KK-ks

Rääsa külas on ehitsluba väljastatud K-Projekt AS tööle nr 23071, mis on
Transpordiameti poolt kooskõlastatud. Kooskõlastuse 19.01.2024 nr
7.1-2/24/25790-2.

Käesoleva projektiga projekteeritakse lisaks puurkaev Silo kinnistule ja
sellest tulenevalt muutub üks veetorustiku ristumise asukoht Savala-Arvila
teega ja tuleb üks ristumine juurde.

Lugupidamisega

Sandra Reile, MSc

Diplomeeritud ehitusinsener, tase 7 esmane kutse

Projektijuht
mob: +372 5667 0020
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>